Jag kan inte logga in

Jag kan inte logga in

Det kan finnas flera orsaker till varför man inte kan logga in. Följande saker kan förklara problemet:

  • En aktiv Spelpaus - Du kan enkelt logga in på Spelpaus för att kolla om du är blockerad och för hur lång tid. 
     
  • En aktiv själv-exkludering - Du kan höra av dig till supporten för att få mer info om den.
     
  • Utgått BankID - Vänligen kontrollera att ditt BankID är giltigt. Kontakta din bank om ditt BankID har utgått.  
     
  • Tillfälligt problem med BankID verifiering - I dessa fall ber vi dig pröva igen lite senare. Om problemet håller i sig länge kan du kontakta supporten. 
     
  • Du befinner dig utomlands - Vi har endast licens för att erbjuda spel i Sverige. Därför kan det vara problematiskt eller inte möjligt att logga in från annat land. 
     
  • Du har en VPN eller Proxy anslutning - Vi ber dig stänga av eventuella program som förser dig med en skyddad IP eller oäkta IP adress. 

     

Ifall du vet att inget av det ovanstående kan vara orsaken till problem med inloggningen så ber vi dig kontakta supporten.